Filip i Karla učenici su 3. razreda srednje škole. Upoznali su se ljetos na moru, a nakon toga nastavili su se dopisivati na Facebooku, WhatsAppu i Instagramu.
Karla živi u Šibeniku, romantična je i pomalo neprilagođena današnjem brzom vremenu, želi studirati filozofiju i u svemu traži nešto više. Ne zna ni sama što. U njihovoj komunikaciji stalno joj nešto nedostaje, pa se Jaskanac Filip trudi slati joj zanimljive fotografije, video zapise, emotikone. Svjestan kako joj to neće biti dovoljno zanimljivo, uputio se u Turističku zajednicu po razglednicu jer je odlučio svoje misli i osjećaje pretočiti na papir. Nije baš rječit pa mu je razglednica idealan format.
Karlu je razveselila prva razglednica sa starom fotografijom dvorca Erdödy. Voli dvorce, a čitala je negdje da ovaj uskoro kreće u obnovu. Kroz nekoliko dana stigla je razglednica plešivičkih vinograda, a nakon nje i Filipov poziv na berbu, također na razglednici.
Kroz 17 dana pristizale su razglednice, a za kraj je Filip ostavio razglednicu s fotografijom Japetića i kratkim tekstom: „A da dođeš u Jasku?“. Karla je odlučila prihvatiti poziv, ali nikad nije priznala da ju je privukao Festival pjenušaca, a ne planinarenje na Japetiću.
Iako bismo na prvu rekli da su u digitalnom svijetu razglednice izgubile svoj značaj, zasigurno nema osobe koja se neće razveseliti lijepoj razglednici u poštanskom sandučiću.
Zbog topline i emocija koje donose, svakako ćemo zaključiti kako razglednice ne izlaze iz mode.
Upravo taj osjećaj topline i povezanosti sa zavičajem potaknuo je Turističku zajednicu grada Jastrebarskog na izradu novih jaskanskih razglednica koje ujedinjuju duh prošlosti, ali i potpuno nov i moderan pristup.
Razglednice dolaze u dvije verzije, klasične fotografije na kojima je naglasak na prirodnim ljepotama Jastrebarskog i okolice, a upravo su građani odabrali svoje favorite glasajući za njih na Facebooku.
S druge strane, moderne razglednice baziraju se na ilustracijama zanimljivosti vezanih uz destinaciju, a svakako im dodatan značaj daje to što su djelo mladog dizajnera Noela Reškovca koji se po prvi put okušao u dizajniranju razglednica, pod mentorstvom Krunoslava Franetića.
Osim što privlače svojim bojama, jedna od razglednica zapravo je naljepnica koja će razveseliti i najmlađe.
Svoje razglednice možete posložiti u etui koji prati dizajn inspirativnih vrećica, prateći plan grada i asocirajući na otvorenost i gostoljubivost Jaske.
Besplatne primjerke razglednica i etuia možete preuzeti u info centru Turističke zajednice grada Jastrebarskog, Gradskom muzeju Jastrebarsko, trgovini Fifa i Hotelu Princess.
E – razglednice preuzmite ovdje.